پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی PRP یا پلاکت درمانی = راهی طبیعی برای تقویت موها، جوانسازی پوست و درمان آرتروز زانو / دکتر کاظم محقق 44219771-021
پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی PRP یا پلاکت درمانی = راهی طبیعی برای تقویت موها، جوانسازی پوست و درمان آرتروز زانو / دکتر کاظم محقق 44219771-021

ریزش مو


 

ریزش روزانه تعدادی از موها برای همه افراد به صورت طبیعی وجود دارد، اما ریزش موی بیش از حد یک نگرانی بزرگ هم برای آقایان و هم برای خانم هاست .  این نگرانی با می تواند با دیدن چند تار موی ریخته شده و یا موهایی که هنگام شانه کردن موها کنده شده، شروع گردد.  در بعضی موارد این ریزش موی بیش از حد، ممکن است فرد را به سمت طاسی ببرد. طاسی به ریزش بیش از حد موی شما اشاره دارد که می تواند ارثی و یا ناشی از مصرف بعضی از دارو ها باشد. ریزش مو همچنین می تواند  علامتی از یک بیماری زمینه ای باشد. زنان، مردان و حتی کودکان ممکن است ریزش مو را تجربه کنند.  

بعضی از افراد که کمتر به ظاهر خود اهمیت می دهند، هیچ مشکلی با ریزش موی خود ندارند و اجازه می دهند که طاسی شان بدون هیچ درمانی کامل شود.  گروهی هم که به مرحله طاسی رسیده اند و از وضعیت موجود رضایت ندارند سر خود را  بوسیله کلاه گیس، کلاه و ... می پوشانند. در نهایت گروهی که زیاد به ظاهر خود توجه دارند برای درمان ریزش موی خود روش های دارویی و یا جراحی را انتخاب می کنند. 

روزانه ریزش 50 تا 100 مو برای ما طبیعی تلقی می شود، و از آنجایی که ما حدود یک میلیون تار مو بر روی سر خود داریم، این میزان از ریزش مو مهم نیست و نمی تواند علت قابل توجهی برای کم پشت شدن موهای سر باشد.  همچنین کاهش تراکم موهای سر، جزئی طبیعی از روند پیری ست و با افزایش سن موها کم پشت می شوند. با این حال در صورتی که تجدید رویش موها از تعداد موهای ریخته شده کمتر باشد و یا موهای جدید نازکتر از مو های قبلی باشند، شما دچار طاسی شوید.    

 

علل ریزش مو 

 

دلایل زیادی برای ریزش مو در یک فرد وجود دارد ولی این دلایل در زنان و مردان متفاوت است. برای درک دلایل ریزش مو باید ابتدا چرخه رشد مو را مورد بررسی قرار دهیم. 

موهای ما دارای چرخه های رشد و استراحت هستند ولی این چرخه ها  در هر فرد متفاوت است.  به طور کلی دوره رشد مو حدود 2 تا 3 سال طول می کشد و در این مدت مو هر ماه حدود یک سانتیمتر رشد می کند.  پس از این مدت رشد مو متوقف می شود و مو وارد مرحله استراحت می شود که این مرحله برای مدت 2 تا 3 ماه ادامه می یابد.  در پایان مرحله استراحت مو دچار ریزش می شود و در همان جا موی جدیدی شروع به رشد می کند، بنابر این دوره جدید رشد  شروع می گردد. این چرخه ممکن است به دلایل مختلف مختل گردد. 

اگر شما دچار اختلالات هورمونی یا انواع خاصی از تحریکات پوست سر گردید، فاز رشد برخی از فولیکول های مو کوتاه تر شده و در نتیجه موهای کوتاه تر و نازک تری پدید می آید.  

انواع مختلفی از ریزش مو وجود دارد و علل هر کدام از آنها هم  ممکن است متفاوت باشد.  ما برای درک بهتر علل ریزش  مو، به دانستن انواع ریزش مو نیاز داریم: 

1. نوع  آندروژنیک ( ارثی ) یا الگوی کچلی: این نوع از ریزش مو می تواند در هر دو جنس رخ دهد. در این فرم، دوره رشد مو از 2 تا 3 سال کوتاه تر است و موها ضخیم و محکم نیستند. با هر چرخه از رشد مو، ریشه مو به سمت سطح پوست سر متمایل تر می شود و با شستشو و شانه کردن، راحت تر ریزش می کند. برخی از محققین نشان داده اند که توارث نقش کلیدی را در این نوع  از ریزش مو دارد. عامل ژنتیک همچنین در مورد سن شروع ریزش مو موثر است،  برای مثال در هر محدوده سنی که پدر،مادر یا والدین شما دچار شروع ریزش مو شده اند، این احتمال خیلی زیاد است که شما هم در همین محدوده سنی شروع به ربزش موی سر کنید. وراثت همچنین در مورد  سرعت پیشترفت، الگو و وسعت طاسی شما موثر است.    

 


2. آلوپسی اسکار: این نوع از ریزش مو دائمی ست و مشخصه آن التهاب فولیکول مو است. التهاب باعث صدمه به فولیکول مو ودر نهایت ریزش آن می شود. به دلیل التهاب موی  جدید رشد نمی کند. این نوع از ریزش مو خود به خود و به تنهایی رخ نمی دهد و معمولا در همراهی با بیماری های پوستی از قبیل لیکن پلان و لوپوس مشاهده می شود.   

 

 

3. آلوپسی آره آتا: تصور می شود که این نوع، یک اختلال خود ایمنی است ( وضعیتی که سیستم دفاعی بدن به بافت های خودی حمله می کند ) اما علت دقیق آن ناشناخته است. افرادی که دچار این وضعیت هستند به طور کلی در وضعیت خوبی ار سلامتی هستند، اما تعداد کمی از آنها  ممکن است اختلالات دیگر خود ایمنی نظیر بیماری تیروئید را داشته باشند. محققین بر این باورند که برخی افراد به صورت ژنتیکی مستعد ابتلا به این وضعیت هستند و در برخی دیگر، عفونت های ویروسی زمینه ساز این اختلال می شود. در این وضعیت بعد از درمان موهای شما مجددا رشد میکند اما ممکن است دوباره دچار ریزش و رویش دوباره شود. این وضعیت ممکن است چندین بار اتفاق بیافتد.   

 


4. تلوژن افلوویوم:  در این مورد، مو به طور ناگهانی و غیر منتظره می ریزد. این زمانی ایجاد می شود که یک شوک عاطفی یا جسمی برای شما روی دهد و در نتیجه فولیکول های مو را به فاز استراحت می برد. اما عموما" در عرض چند ماه فولیکول های مو مجددا" فعال می شوند و موهای جدید شروع به رشد می کنند. تلوژن افلوویوم ممکن است بدلایل زیر اتفاق بیافتد: شوک های عاطفی (مانند مرگ یک عزیز) ، تب بالا ناشی از یک بیماری معین، کاهش وزن بیش از حد و ناگهانی، جراحی و یا اختلالات متابولیک. به طور معمول بعد از درمان بیماری ضمینه ای، موها شروع به رشد مجدد می کنند اما ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد و میزان رشد هم به مانند قبل نباشد.   

5. آلوپسی کششی: این نوع از ریزش مو زمانی روی می دهد که شما موهای خود را برای فرم دادن به آن بیش از حد بکشید. ریشه های مو کم کم ضعیف می شوند و می ریزند.   

 

 

یکی دیگر از علت های بالقوه از دست دادن مو، تغذیه نامناسب است. مقادیر ناکافی پروتئین ، آهن ، یا ویتامین B12 در رژیم غذایی شما، می تواند باعث شود که شما ریزش مو را تجربه کنید.  

شرایطی مانند دیابت و لوپوس دو بیماری شناخته شده ای هستند که می توانند باعث ریزش مو شوند.

داروهای مؤثر در درمان نقرس و آرتروز می توانند باعث ریزش مو شوند. اختلالات روانی مانند افسردگی و مشکلات قلبی مانند فشار خون بالا ممکن است باعث ریزش مو در برخی افراد شود. همچنین زنانی که قرص های ضد بارداری مصرف می کنند ممکن است ریزش مو را تجربه کنند

شیمی درمانی یا پرتودرمانی برای درمان سرطان، باعث ریزش مو می شود. این درمان باعث می شود موهای سالمی که در حال رشدند بریزند. پس از اتمام درمان، موهای به احتمال زیاد مجددا" رشد می کنند

یکی دیگر از دلایل شایع برای ریزش مو تغییرات و عدم تعادل هورمونی است ، و این می تواند باعث ریزش موی موقت به ویژه در زنان شود. در طول زندگی یک زن، تغییرات هورمونی در دوران بارداری، زایمان، پس از قطع قرصهای جلوگیری از بارداری، در شروع یائسگی، و یا به دلیل یک غده تیروئید پر کار یا کم کار رخ می دهد، . در طول بارداری ، طبیعی است که موها پرپشت تر است، با این حال ، بعد از زایمان ریزش و کم پشت شدن موها طبیعی است.

مواد شیمیایی برای رنگ کردن و حالت دادن موها می تواند باعث صدمه و ریزش موها شود. 

فرم دادن موها بوسیله وسایل فر کننده، برس و شانه کردن بیش از حد اگر باعث آسیب به مو شود می تواند باعث ریزش مو شود. 

عفونت های قارچی پوست سر (مانند کچلی موضعی) می تواند به مو و پوست شما حمله کند و منجر به ریزش مو شود. بعد از درمان عفونت، معمولا مو مجددا"رشد می کند.  

یک نوع اختلال روانی یا بیماری روانی وجود دارد که می تواند باعث ریزش مو شود. بیمارانی که با این بیماری تشخیص داده شده اند، اصرار به بکندن موهای خود دارند، به طوری که نمی توانند در مقابل آن مقاومت کنند، چه موهای سر چه ابروها و یا نواحی دیگر بدن. کندن مو از پوست سر، اغلب ایجاد لکه های طاسی بر روی سر این افراد می کند.  

علائم ریزش مو  

اجازه دهید ریزش موی دائمی و موقت را مورد بحث قرار دهیم. 

 

ریزش موی دائمی 

در مردان نوع الگوی کچلی می تواند در اوایل زندگی شروع شود. این فرم، یک سوم از مردان و رنان را درگیر می کند. در مردان خط رویش مو به عقب می رود و می تواند طاسی نسبی یا کامل ایجاد کند. همین نوع ریزش در زنان محدود به کم پشت شدن موها در نواحی کف سر، جلوی سر، شقیقه ها و یا فرق سر می باشد و به ندرت ممکن است طاسی کامل ایجاد کند.  

ریزش موی دائمی می تواند در مواردی که پوست سر ملتهب بوده و در نتیجه آسیب به فولیکولهای مو وارد شده، نیز دیده  شود اما به ندرت اتفاق می افتد. از آنجا که التهاب وجود دارد، ریزش موی ناحیه ای همراه با خارش و یا درد است. 

ریزش موی موقت 

ریزش مو در آلوپسی آره آتا، معمولا در محدوده های کوچک، گرد ، با حاشیه مشخص رخ می دهد، اما ریزش مو تنها به چند ناحیه محدود می شود.آلوپسی آره آتا محدود به پوست سر و می تواند بر روی هر منطقه ای که در آن مو وجود دارد (ابرو، مژه و صورت) روی دهد. در موارد نادر، ریزش مو می تواند به کل بدن گسترش یابد. 

در ریزش مو به علت استرس روحی یا احساسی، ریزش موی موقتی به طور ناگهانی به علت شوک عاطفی، یک بیماری مهم یا تنش های عمده در زندگی رخ می دهد. با هر بار شانه کردن مو، ممکن است تعداد انگشت شماری مو بریزند. این نوع از ریزش مو معمولا موجب کم پشت شدن کلی مو ها بدون هیچ لکه طاسی می شود. 

نوع دیگری از ریزش مو که در بالا بحث شد، ریزش مو  از نوع کششی است. تکه های طاس شده می تواند در هر نقطه ای که مو توسط وسایل آرایشی تحت کشش قرار گرفته، رخ دهد. ریزش مو به طور معمول در جایی اتفاق می افتد که مو به طور محکم کشیده شده است، اما این به طور کلی این ریزش پس از یک دوره طولانی از زمان اتفاق می افتد و به صورت ناگهانی نیست

در آناژن افلوویوم که ریزش مو بعد از درمان سرطان است، ریختن موها به سرعت پس از شروع درمان اتفاق می افتد. در برخی موارد، طاسی کامل وجود دارد. هنگامی که درمان به اتمام است، چرخه مو رشد مو دوباره بازسازی می شود و مو  مجددا رشد می کند. 

 

تشخیص ریزش مو 

 

تشخیص علت ریزش مو می تواند برای پزشک شما وقت گیر باشد. تشخیص مشخصا" بر اساس ظاهر موهای شما نیست. پزشک شما سابقه کامل پزشکی و خانوادگی شما را می گیرد و موهای شما را معاینه خواهد کرد. سن شما، عادات، تغذیه ، الگوی ریزش مو، سرعت ریزش مو، مشاهده موها از نمای نزدیک و همراهی با علائم دیگر بدنی، همگی توسط پزشک شما مورد بررسی خواهد گرفت. همه این عوامل در رسیدن به تشخیص صحیح علت ریزش مو کمک کننده خواهد بود

پس از بررسی سابقه شخصی و خانوادگی شما همراه با معاینه مو، پزشک شما ممکن است هنوز قادر به تشخیص بیماری شما نباشد. سپس پزشک شما مجبور به انجام تستهای خاص برای رسیدن به تشخیص علت بیماری شما خواهد شد . تست هایی که پزشک انجام خواهد داد در زیر آورده می شود: 

1. تست کشیدن: برای انجام این آزمایش، پزشک شما موهایتان را در دست گرفته و می کشد تا ببیند چه تعداد از موهای شما می ریزد. این به تعیین مرحله ریختن مو کمک می کند. 

2. تست خراشیدن: گاهی اوقات پوست سر خراشیده می شود و یا تعدادی از موها چیده می گردد تا مشخص شود آیا عفونت عامل ریزش مو است یا خیر.  

3. نمونه برداری تکه ای: این نمونه برداری شامل گرفتن تکه ای از بافت پوست سر و بررسی آن در زیر میکروسکوپ برای رسیدن به تشخیص است. در طی این آزمون، پزشک ممکن است برای درآوردن تکه ی کوچکی از لایه های عمقی تر پوست شما از ابزار استفاده کند. 

4. آزمایشاتی برای سایر بیماری های مرتبط : پزشک شما ممکن است آزمایشاتی برای تشخیص بیماری های پزشکی که باعث از دست دادن مو می شود را درخواست کند، مانند بیماری تیروئید، دیابت، لوپوس. همچنین شما ممکن است ، به پزشکتان بگویید در حال مصرف  دارویی برای یک بیماری هستید که ریزش مو ازعوارض جانبی آن دارو می باشد، مانند داروهای ضد نقرس، التهاب مفاصل ، افسردگی و مشکلات قلبی

 

درمان ریزش مو 

 

اگر طاسی ایجاد شده باشد، اعم از دائم و یا موقت، درمانی ندارد ( به جز پی آر پی ) ، اما قطعا می تواند مخفی شود. در صورت کم پشت شدن مو های شما، می توان به رشد موها و جلوگیری از ریزش بیشتر کمک کرد.    

درمانها  

 

اثر روش های درمانی مورد استفاده برای درمان ریزش مو بستگی به علت از دست دادن مو، میزان از دست دادن مو، و پاسخ فرد به درمان دارد. به طور کلی، اگر ریزش مو شدید باشد، درمان کمتر موثر است. موثر ترین درمان زمانی صورت می گیرد که یک تشخیص صحیح بر پایه ارزیابی بیماری زمینه ای فرد گذاشته شود. هنگامی که بیماری زمینه ای درمان شود ، این احتمال وجود دارد که موهای شما مجددا رشد کنند

برخی از داروهای ضد ریزش که در دسترس هستند، در مایع یا فوم قرار داده شده اند و  برای رشد مو و جلوگیری از ریختن بیشتر  موها، روی پوست سر مالیده می شود .  

تعداد زیادی از کرم ها و پمادها نیز در بازار موجود است، اما بهتر است آنها را بعد از مشاوره با پزشک خود استفاده کنید.  

 

مارک های تجاری مختلف از شامپو ادعا می کنند در برابر ریزش مو موثر هستند، اما باز هم بهتر است قبل از اینکه شما شروع به استفاده از آنها کنید، از مشاوره پزشک خود بهره ببرید

 پزشک شما برای درمان، ممکن است از تزریق کورتون به داخل پوست سرتان استفاده کند، و شاید برای دیدن نتایج درمانی به تعداد زیادی تزریق در یک دوره طولانی نیاز باشد. برخی پزشکان همچنین قرص های کورتون را تجویز می کنند. در بیشتر موارد ، موی جدید احتمالا" یک ماه پس از تزریق قابل مشاهده است. با این حال، همیشه احتمال ایجاد تعدادی عارضه  جانبی در طی درمان با کورتون وجود دارد

  

جراحی شامل کاشت مو هم انجام می شود. تکنیک های کاشت مو از قبیل پانچ گرافت، مینی گرافت، ماکروگرافت،  استریپ گرافت و اسلیت گرافت زمانی  به کار گرفته شدند که اقدامات محافظه کارانه با شکست مواجه شدند. 

 

برای انجام این روش، پزشکتان شما را به یک جراح زیبایی معرفی خواهد کرد. جراح تکه های کوچکی از پوست که هر یک حاوی چند تار مو را از عقب یا دو طرف پوست سر شما برداشته و آنها را به بخش های طاس پیوند می زند. این کار ممکن است به چندین جلسه پیوند نیاز داشته باشد

 

یکی دیگر از اعمال جراحی که برای ریزش مو انجام می شود، جراحی کاهش پوست سر نام دارد. در این عمل، بخش بی مو از پوست سر برداشته شده و جای آن پوست سر مودار را جایگزین آن می کنند. کاهش پوست سر همانطور که از نامش پیداست ، به معنای کاهش مساحت پوست طاس روی سر شماست. این نوع عمل جراحی را می توان با پیوند مو ترکیب کرد تا  بهترین نتیجه از لحاظ ایجاد یک خط رویش مو طبیعی به دست آید

 

اعمال جراحی برای درمان طاسی عموما گران هستند و می تواند هم ناراحتی قابل توجهی را برای بیمار ایجاد کند و هم می تواند دردناک باشد. بسیاری از مردم این درمان را انتخاب نمی کنند. با استفاده از عمل جراحی ، خطرات احتمالی عفونت یا جای زخم همیشه وجود دارد. پس از عمل برای ارزیابی کیفیت موهای جدید به چند ماه وقت نیاز است. 

 

درباره درمان ریزش مو با پی آر پی بیشتر بخوانید.   

 

 کلاه گیس یا پوستیژ 
در صورتی که درمان های ریزش مو شکست بخورند، شما ممکن است بخواهید از کلاه گیس یا پوستیژ استفاده کنید. کلاه گیس برای پوشاندن سر در هنگام ریزش موی دائمی یا موقت استفاده می شود. کلاه گیس، پوششی است که از موی انسان، موی حیوانات، و یا برخی از مواد مصنوعی ساخته شده است. 

 

 

پیشگیری از ریزش مو   

 

  در اغلب موارد ، ریزش مو به یک علت زمینه ای وابسته است. هنگامی که شما  علت زمینه ای را درمان می کنید، ریزش مو درمان می شود. از سوی دیگر، ریزش مو یی که  به دلیل بهداشت ضعیف، کمبودهای تغذیه ای، و یا استرس است، قطعا قابل پیشگیری است. بهداشت خوب مو، شامپو کردن به طور منظم و رژیم غذایی مناسب و غنی از پروتئین، ویتامین و آهن احتمالا می تواند از انواع خاصی از ریزش مو جلوگیری کند. در واقع می توان استفاده از مدل مو که مو لطمه نمی زند.  و در نهایت، دقت در انتخاب لوازم و وسایل آرایشی که به مو صدمه نمی زنند. 

 

 

 

 

سوالات شما از پزشکتان در مورد ریزش مو در اولین ویزیت
 
 
1. دلیل ریزش موهای من چیست؟
2. آیا من نیاز به آزمایش یا تستی دارم؟ اگر بله ، چه نوع؟
3. آیا ریزش موهای من به طور موقت است یا دائمی؟
4. شما چه درمانی را پیشنهاد می کنید؟
5. من بیماری های دیگری دارم. آیا ریزش موهای من  مربوط به هر یک از آنها است؟
6. چگونه می توانم آنها را به بهترین نحو کنترل کنم؟ 
7. آیا من محدودیتی دارم که باید آنرا رعایت کنم؟ 
8. آیا من نیاز به پیروی از یک رژیم غذایی خاص دارم؟
9.  چه ویتامین هایی برای ریزش مو خوب است؟
10. چگونه از ریزش مو جلوگیری کنم؟
11. پوست سر من خارش دارد. آیا این دلیلی برای ریزش مو من است؟
12. آیا باید به یک متخصص مراجعه کنم؟
13. آیا شما جایگزینی برای مصرف داروها به من پیشنهاد می کنید؟ 
14. در صورت شکست درمان های دیگر، آیا شما جراحی را پیشنهاد می کنید؟
15. در صورت شکست عمل جراحی، باید چکار کنم؟ 
 

مشاوره تلگرامی: 09393100417

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مریم:

با عرض سلام و خسته نباشید
بنده 37 سالم هست و حدود 2 سالی است که دچار ریزش مو شدم
به طوری که موهام 1/3 یا شاید 1/4 شده که این موضوع کاملا اعتماد بنفسم رو از بین برده برای درمان نزد پزشکی رفتم آزمایشات بنده رو ملاحظه کردند و فیناستراید 1 به همراه ماینوکسیدیل 2 و ویتامین را تجویز کردند البته برخی می فرمایند که این قرص باعث موزائد شده و تاثیر ان موقتی است میخواستم بدونم ایاد PRP جایگزین بهتری برای رفع این مشکل است و ماندگاری آن به چه صورت است آیا این راه درمان نیز مقطعی است . با تشکر


درود بر شما
پی آر پی روشی برای رویش مجدد موهاست و نه کنترل ریزش. با توجه به شرح حال و آزمایشات باید علت ریزش مشخص شده و در جهت کنترل آن اقدام گردد. درمانی که شما گرفته اید در همین راستا بوده است. به دلیل فاصله زمانی کم از شروع کم پشتی در شما پی آر پی روشی مناسب برای احیای موهای شماست و در صورت کنترل عامل اصلی ریزش، نتایج آن ماندگار خواهد بود.
موفق باشید

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

امید:

با سلام من تبعه کشور افغانستان هستم . من 23 سالمه. و موقع 19 سالم بود دچار مریضی شدم بنام آنفولانزا یا در کشور ما براش میگن محرقه. این مریضی از خود اثرات خاصی داره مانند کم خونی زیاد. تب شدید. احساس سردی شدید در 45 درجه گرما. ضعیفی زیاد. کم اشتیاه. و از همه بدتر افزایش ریزش مو در ناحیه سر. زرد شدن موهای ریشم. حالا بعد از 4 سال مریضی خطرناک و دوباره صحت مندن شدن از بدنم. سوالم اینجاست که آیا PRP نتایج خوبی به موهای ضعیف ام را دارد؟. موهایم بسیار ضعیف و زرد است.


درود بر شما
ما این بیماری را به نام تیفوئید می شناسیم.
با توجه به فاصله ی زمانی از شروع ریزش و ضعیف شدن موها و اینکه این بیماری مستقیما به پیازهای مو آسیبی را وارد نمی کند، استفاده از هر دو روش پی آر پی و مزوتراپی برای تقویت موها ان شاءالله کارساز خواهد بود.
موفق باشید
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام اقای دکتر بنده ۲۳ سالمه از ۱۷سالگی ریزش مو داشتم و هم ارثیه موهام از ناحیه جلو مدل دایره کچل شده و کلا میانیگین ریزش موهام طبیعیه در روز اما میریزه احساس میکنم دیگ در نمیاد و به میزان کمی کم پشت شده فرق سرم ایا عمل پی ار پی میتواند هم موهای ریخته شده شده رویش مجدد داشته باشد هم جاهای کچل شده رویش مجدد داشته باشد؟
درود بر شما
از وضعیت موهای خود به تلگرام ما عکس ارسال فرمایید.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام .من حدود 18 ساله مرض کندن مو دارم.گاهی زیاد گاهی کم.خیلی دکتر درمون کردم و بیفایده بودفقط میزانش نسبت ب سال اوا کمتر شده.الان به یه نفر دل بستم و انگیزم زیاد شده و در عین حال استرسم بیشتر.بخاطر وسط سرم.حدود 8 ساله اصلا رشدی نداشته موهام و با وجود ترمیم بیشتر قسمتها هنوز وسط سرم خالیه و جوانه هلش رشد نداره.ی جاهایشک اصلا جوانه نمیزنه. خیییییلی درمان کردم بیفایده بود.الان از شما میخوام بهم بگید چ کنم.اینقدر نگرانم دارم دیوانه میشم. راسی من سندروم روده دارم و دفع زیاد ....بخاطر همینه.ولی الان دنبال یراهم برا بلند شدن و پر شدن کف سرم حداقل...ممنون میشم با راهنمایتون کمکم کنید
درود بر شما
ریزش موی شما از نوع کششی ست.
3 جلسه پی آر پی مو با فاصله هر 4 ماه انجام دهید. احتمال موفقیت درمان در ریزش موهای کششی بالاست.
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مرسی از مطالب آموزنده تون
خواهش می کنم
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نظرات 74 + ارسال نظر
مصطفی قانعی دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام. من ریزش مو زیادی داشتم طی چند سال اخیر موهام به شدت کم پشت شده میخواستم بدونم پی آر پی بهتره یا مزوتراپی
چطوری باید وقت بگیرم چون من شهرستان هستم
و از هزینه برام بگید ممنونم

درود بر شما
برای رویش مجدد از پی آر پی و برای کنترل ریزش فعال از مزوتراپی استفاده فرمایید.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره واتساپی و تلگرامی: 09212402635

Hasti جمعه 20 دی‌ماه سال 1398 ساعت 12:29 ق.ظ

باسلام وقت ب خیر. من موهای جلو سرم خیلی خالی بودند به طوری که کف سرم مشخص بود بعد ۳ بار prp انجام دادم و تقریبا یک ماه از آخرین prp که انجام دادم میگذرد و داروی ماینوکسیدیل هم همزمان استفاده میکنم ولی موهای من نه تنها رشد نکردند انگار بدتر هم شده و موهام کم تر شدند میخواستم ببینم آیا این مشکل طبیعی است و باید چکار کنم؟ و نتایج prp تا چند وقت مشخص میشود؟

سلام وقت بخیر
با مصرف ماینوکسیدیل موافق نیستم بخصوص در همراهی با پی آر پی.
در ابتدا باید مزوتراپی جایگزین ماینوکسیدیل گردد و سپس پی آر پی شروع شود
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

حسن جمعه 6 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام اقای دکتر بنده ۲۳ سالمه از ۱۷سالگی ریزش مو داشتم و هم ارثیه موهام از ناحیه جلو مدل دایره کچل شده و کلا میانیگین ریزش موهام طبیعیه در روز اما میریزه احساس میکنم دیگ در نمیاد و به میزان کمی کم پشت شده فرق سرم ایا عمل پی ار پی میتواند هم موهای ریخته شده شده رویش مجدد داشته باشد هم جاهای کچل شده رویش مجدد داشته باشد؟

درود بر شما
از وضعیت موهای خود به تلگرام ما عکس ارسال فرمایید.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

ٍالناز یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام .من حدود 18 ساله مرض کندن مو دارم.گاهی زیاد گاهی کم.خیلی دکتر درمون کردم و بیفایده بودفقط میزانش نسبت ب سال اوا کمتر شده.الان به یه نفر دل بستم و انگیزم زیاد شده و در عین حال استرسم بیشتر.بخاطر وسط سرم.حدود 8 ساله اصلا رشدی نداشته موهام و با وجود ترمیم بیشتر قسمتها هنوز وسط سرم خالیه و جوانه هلش رشد نداره.ی جاهایشک اصلا جوانه نمیزنه. خیییییلی درمان کردم بیفایده بود.الان از شما میخوام بهم بگید چ کنم.اینقدر نگرانم دارم دیوانه میشم. راسی من سندروم روده دارم و دفع زیاد ....بخاطر همینه.ولی الان دنبال یراهم برا بلند شدن و پر شدن کف سرم حداقل...ممنون میشم با راهنمایتون کمکم کنید

درود بر شما
ریزش موی شما از نوع کششی ست.
3 جلسه پی آر پی مو با فاصله هر 4 ماه انجام دهید. احتمال موفقیت درمان در ریزش موهای کششی بالاست.
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

الهام پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام وقتتون بخیر
دختری ۲۴ساله هستم چند سالی هست که موهام به شدت میریزه تنبلی تخمدان دارم در حال درمان هستم اما موهام به شدت میریزه و کف سرم مشخصه درضمن سمت خانواده مادریم کچلی دارند آیا روش پی ار پی جواب میده ؟
بسیاری از سایت ها گفتند در مورد ریزش ارًی پی ار پی جواب گو نیست

درود بر شما
از وضعیت موهای خود به تلگرام ما عکس ارسال فرمایید.
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

سارا چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام من 19 سالمه و چند ماهی هست تستسترون ام بالا رفته الان 7 ماهه فیناستراید می خورم و چهار ماهه اسپیروندلاکتون و دوجلسه مزوتراپی انجام دادم اما هنوزم حجم موهام از اون موقع که این هورمون ام بالا رفته داره کم میشه مخصوصا قسمت شقیقه و جلوی سرم
با توجه به این که این نوع ریزش مو نه مادرم و نه پدرم و هیچکی تو فامیل مون نداشته به خاطر این اختلال من از چه روشی برای رویش مجدد مو هام استفاده کنم که نتیجه بگیرم ؟
مزوتراپی رو ادامه بدم ؟ یا prp
کدوم نتیجه ی بهتر و زودتری دارن؟

درود بر شما
لطفا از وضعیت موهاتون به شماره تلگرام ما عکس ارسال فرمایید
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

نازنین علیخانی پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام اقای دکتر من موهام بر اثر رنگ خشک شدن و یه ماسک مو گرفتم ک از این حالت دربیان بعد از دوبار استفاده ریزش مو گرفتم و دیگه ماسک استفاده نکردم اما همچنان موهام ریزش دارن چیکار کنم بنظرتون

سلام وقت بخیر
اگر از زمان شروع مشکل بیش از 3 ماه سپری شده است باید تست های آزمایشگاهی مربوط به علت یابی ریزش انجام پذیرد.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

مهدی دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام .من پنج ساله که ریزش مو دارم دکترهم رفتم که قرص و شامپو هم مصرف کردم ولی هیچ اثری نداشت ولی الان دیگه تو سرم خالی شده .دایی هام کچلن ولی پدر نه ایا ریزش موهام ارثی هستند باید چه کار کنم .

سلام وقت بخیر
از وضعیت موهای خود به شماره تلگرام ما عکس ارسال فرمایید.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

sima چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام اقای دکتر ، خانمی ٥٦ ساله و یائسه هستم. دو سال است که به صورت مداوم ریزش مو دارم، شاید روزانه بیش از ٦٠ نخ مو از دست می دهم ، به دکتر مراجعه کردم ، تشخیص الپوسی اندروژنیک بوده، قرص ویتامین ، مونوکسدیل پنج درصد و فیناستراید تجویز کردند ، با توجه به سابقه کنسر پستان در خانواده، فیناستراید را تجربه نکردم و مونکسیدیل باعث خارش شدید میشه و اما ویتامین ها را به طور روزمره ادامه میدهم ، اما نتیجه ایی نگرفتم، حجم موهام بسیار کاهش پیدا کرده و فرق سرم کاملا رو به پهن شدن است و پوست سر هویدا شده
لطفا بفرمایید، چه راه حلی وجود دارد

سلام وقت بخیر
با توجه به فاصله زمانی نه چندان زیاد از شروع ریزش و کم پشتی،جهت احیای موها 3 جلسه سوپر پی آر پی با فواصله 4 ماهه انجام دهید.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

مهران شنبه 30 دی‌ماه سال 1396 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام اقای دکتر تورو خدا جواب سوال منو بدید.من نزدیک شیش سال میشه که به صورت ناگهانی بعداز مصرف داروهای بدنسازی که متاسفانه تقلبی بودن دچار ریزش مو و همزمان جوش داخل موی سر شدم.دوساله جوش رو با انتی بیوتیک درمان کردم ولی ریزش مو قطع نمیشه.هرچی میریزه دوباره موهام درمیاد ولی ریزش خیلی زیاده دیگه موهام داره کم پشت میشه.اصلا ارثی هم نیست همه خانواده ودایی هامون موهای پرپشتی داریم

سلام وقت بخیر
ابتدا باید یکسری آزمایش انجام بشه و با توجه به جواب اون آزمایشات نقشه درمان مشخص بشه.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

الهام یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام من دختر ٢٣ سالمه عمل جراحی بینی انجام دادم و سه ماه بعد از عملم موهام شروع به ریزش کرد الان چند ماه گذشته و من هنوز ریزشدارم ولی خیلی کمتر شده میخاستم بدونم موهای ریخته شدم برمیگرده خود به خود؟؟؟

سلام
غالبا طی 6 ماهه آینده باید مجددا پرپشتی موها را داشته باشید در غیر این صورت هر چه سریعتر با روش پی آر پی باید درمان گردد.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

لئا جمعه 21 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام دکتر دختر ۲۳ سالم از ۱۶ سالگی ریزش موهام شروع شد و از همون موقع ها از ماینوکسیدیل استفاده کردم که بدتر شد الان خیلی کم حجم شده میخوام بدونم آیا تاثیر داره؟ و آیا تاثیرش دائمی یا اینکه بعد از چندماه دوباره میریزه؟
فک میکنم ارثی باشه درضمن کم کاری تیروئید هم دارم ینی اخیرا گرفتم و لووتیروکسین هم میخورم اما خب این ریزش به قبل از بیماری تیروئدم برمیگرده.من از قرص های زینک و ویتامینه هم استفاده میکنم اما انگار همه بی تاثیرن

سلام وقت بخیر
پی آر پی در مورد کم پشتی های 10 ساله اخیر پیشنهاد می گردد.
لطفا جهت مشاوره به شماره تلگرام ما پیام بدهید.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

هرلس جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 03:03 ق.ظ

سلام
دختری ۲۸ ساله هستم که در کودکی و نوجوانی هنگام بستن موها، آنها را بسیار می کشیدم. حدود یازده ساله بودم که کم کم فرق وسط سرم دچار ریزش شد. این منوال ادامه داشت، الان در سی و پنج درصد از سرم، دیگه شاهد رشد هیچ مویی نیستم. آیا درمانی هست؟ می توانم از روش های کاشت استفاده کنم؟

سلام وقت بخیر
پی آر پی موثرترین روش احیای موهایی ست که در ریزش موی کششی از دست رفته اند.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

نوید سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام من پسر 15ساله ای هستم که الان توناحیه ی جلوی سرم کم پشتیه زیادی میبینم و سرم داره رو به تاسی پیش میره دکتر هم رفتم گفتن از کم خونیه قرص کم خونی هم میخورم ولی فایده نداره من تا 3یا4سال پیش موهای پرپشضت و خوبی داشتم نمیدونم الان چیشده
میشه راجب پی ار پی صحبت کنید چون من نمیدونم که چی هست

سلام وقت بخیر
لطفا از وضعیت موهای خود به شماره تلگرام ما عکس ارسال فرمایید.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

علی چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:51 ب.ظ

با سلام
میخواستم ازتون سوال کنم که تاثیر درمان توسط روش پی ار پی چه مدت زمانی پایداری داره ؟
از چند نفر پرسیدم گفتند که بعد از 4 ماه اثراتش میره
میخواستم ببینم آیا واقعیت داره ؟

سلام وقت بخیر
پی آر پی راهی برای احیای موهای از دست رفته است و نه پیشگیری از ریزش. در هر صورت پس از انجام پی آر پی باید جلوی عامل اصلی ریزش گرفته شود. در این صورت اثرات پی آر پی ماندگار خواهد بود.
موفق باشید
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

علی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام آقای دکتر پسری 21 ساله هستم حدودا 2-3 ساله موهام ریزش داره که از نوع ارثی هستش . الان هم کف سرم هم دیده میشه . در صورتی که هر روز هم استهمام میکنم و از شامپو های مختلف استفادده کردم هیچ جوابی نگرفتم . پیشنهاد شما پی ار پی هستش ؟

سلام
با توجه به شرح حالی که فرمودین احتمال جواب به درمان پی آر پی در شما بالاست.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

ستاره یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:43 ب.ظ

من دختری31سالم وموها خیلی وحشت ناک می ریز درخانواده ما مشکل طاسی یا ریز موارثی نیست نه پدرم ونه مادرم نه خواهرام نه برادرام ولی موهای من هم نازک وهم کم پوشت شده یواش یواش جلوی سرم داره مثل مرد ها طاس,میشه تا بحال به دکتر نرفتم ایا روش پی,ارپی,برای,من جواب خواهدداد ,?البتا من کیست هم دارم یا داشتن کیست تخمدان یا پی سی ا برمو تعسیر مگذارد با تشکر

سلام
در ابتدا باید کیست های تخمدان تحت درمان قرار گیرند و بررسی های اولیه جهت کشف علل احتمالی ریزش مو انجام گردد.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

ناشناس جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:58 ب.ظ

سلام آقای دکتر پسری 26 ساله هستم .دوسالی هست که ریزش موداشتم که با مصرف ماینوکسیدل بهبود یافت .ولی الان مدت 3ماه ریزش موهام زیاد شده پی آر پی هم انجام دادم که متاسفانه ریزش موهام بیشتر شده آزمایش هورمون و ویتامینها هم نرمال بوده .میدونم که الان از استرس زیاد بیشتر شده آیا راه درمان برای من وجود داره.

سلام
در صورت وجود استرس تقریبا تمام روش های درمانی به شکست می انجامد. ابتدا در جهت حذف و مدیریت استرس ( با انجام مشاوره ) اقدام فرمایید.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

محسن چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:33 ب.ظ

با سلام
پسری 30 ساله هستم.به خاطر استرس حدودا 3 ساله که دچار تلوژن افلوویوم شدم.استرس رو رفع کردم و ریزش موها کم شده ولی هنوز ریزش موها ادامه داره.می خوام بدونم که چقدر طول میکشه که رشد موهام دوباره شروع بشه؟ آیا وجود ولوس نشان دهنده بهتر شدن وضعیت موهاست؟

سلام
بله. اگر پیازهای مو به طور موثر رشد خود را از سر گیرند، پس از 6 ماه به طور ملموس نتایج مشهود خواهد بود.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

بیتا جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام ۱۶ سال دارم ما ریزش ارثی نداریم و لی من حدود ۴ ماه است بصورت تکه هی و شدید مو هایم میریزد من قبلا مو های بسیار پر پشتی داشتم
میشه دلیلش رو بگید

سلام
از وضعیت موهاتون به شماره تلگرام ما عکس بفرستید
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

سحر یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام آقای دکتر من 17 سالمه
و الان دخترم 16 ماهشه من قبلا مو هام خیلی خیلی پر پشت بود و بعد حاملگی و در دوران حاملگی موهام شروع کرد به ریزش
و الانم داره میریزه دکتر رفتم بهم زینگ پلاس و ماینوکسدیل داد و چون باید همیشه استفاده میکردم و بعد قطع دارو دوباره ریزش پیدا میکردم استفاده نکردم
وقتی حموم میکنم واقها موهام خیلی بیشتر میریزه واسه همین از ترسم 3 4 روز یه بار حموم میکنم
آقای دکتر من چی کار کنم ؟؟
بعد حموم 150 تا تار مو میریزه
روز بعدش 100 تا
تا اینکه میرسه به 20 تا در روز
قرص ب کمپلکس میخوردم تا دکتر دارو خونه گفت قرص اکوفن دادبخورم ؟؟

سلام
توصیه می کنم داروهای مکمل را بی رویه استفاده نفرمایید.
در ابتدا نیاز به انجام چند تست آزمایشگاهی برای تعیین علت ریزش مو دارید. با مراجعه به پزشک این تست ها برای شما درخواست خواهد شد.
با رویت جواب این تست ها، پزشک داروهای لازم را برای شما تجویز خواهد نمود.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

reza سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام خسته نباشید من پسری ۲۵ ساله هستم که دوسه سالی هست که ریزش شدید پیدا کردم و تقریبا موهام از لحاظ پرپشتی نصف شدن،داروهای زیادی استفاده کردم ولی بی تاثیربودن،پدرم موهای پرپشتی داره و دایی هام موهای کم پشتی دارن،خواستم ببینم با prp مشکلم حل میشه؟و موهای ریخته شده برمیگردن؟ایا این روش دائمی هست یا موقت؟

سلام
با توجه به شرح حالی که فرمودین پی آر پی روش مناسبی برای شما می باشد ولی باید با مراجعه به پزشک و انجام بررسی ها مورد نیاز، برای جلوگیری از ریزش مجدد، علت ریزش مشخص گردد.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

سینا م دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 12:39 ق.ظ

با سلام.پسر 22 ساله هستم که بعد از دوران بلوغ متوجه ریزش مو شدم...داروهای مختلفی استفاده کردم که جوابی نگرفتم الانم موهام یکمی کم پشت شدن و نازک ایا پی ار پی برای من مناسبه؟در صورت امکان پاسخ رو به ایمیلم هم بفرستید...با تشکر

سلام
پی آر پی قابلیت احیای موهایی را که در 10 ساله اخیر از دست رفته اند، دارد. هر قدر فاصله ریزش یک تار مو از انجام پی آر پی کمتر باشد، احتمال جواب به درمان بالاتر است.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

زهرا یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1395 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام اقای دکتر دختری سی وهفت ساله ام مدت چند ساله دچارریزش شدید مو شدم ازاونجایی که بیماری روده ای نیزدارم امکان استفاده ازانواع قرصها ومکملهای تقویت کننده مو ازجمله اهن وپروتیین رو هم ندارم ضمن اینکه مدت یکساله دچارشپش موی سر شدم متاسفانه و استفاده ازشامپوهای پرومترین باعث افزایش ریزش موهام گردیده درصورت امکان پاسخگوی سوالم باشین چه کارکنم مثمرثمرباشه و جلوی ریزش شدید موهام گرفته بشه ممنونم

سلام
باید با مشاوره، ویزیت و درصورت نیاز انجام تست های آزمایشگاهی علت ریزش مشخص گردد.
در صورتی که عامل ریزش کمبود املاح و ویتامین ها باشد، با توجه بیماری زمینه ای شما برای جبران آن می توانید از روش مزوتراپی استفاده فرمایید.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

سحر شنبه 13 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام آقای دکتر، من دختری ٢٧ ساله هستم که به مدت یک سال و نیم موهای کنار سرمو خیلی خیلی محکم با کش میکشیدم تا ابروهام به سمت بالا کشیده بشه وموهای کنار سرم خیلی کم پشت شد، الان یک سال و نیمه که دیگه اینکارو نمیکنم و دوبار هم پی آر پی به فاصله یک سال انجام دادم و همراه با پی آر پی دوم میکرونیدلینگ هم انجام دادم ولی تاثیری نداشت و خیلی ناراحتم، یعنی دیگه باید از رویش مجدد موهام قطع امید کنم؟ یعنی فولیکول های موی من از بین رفته و دچار ریزش دائمی شده ام یا هنوز راهی وجود داره؟ من باید چیکار کنم آقای دکتر؟

سلام
لطفا با شماره مشاوره ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات بیشتری درباره پی آر پی های انجام شده از شما اخذ گردد
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

فاطمه چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 10:15 ق.ظ

باسلام

من تخمدان پلی کیستیک دارم به خاطر همین 2 3 سالی میشه که ریزش مو دارم و در حال حاضر فرق سرم خالی شده جوری که نمیتونم موهام فرق باز کنم.دکتر مراجعه کردم گفتند ابتدا با PRP بعد مزوتراپی انجام بدم.به نظر شما احتیاجی هست به PRP؟ یا همون مزوتراپی کافیه؟
در ضمن در ازمایش مشخص شد که کمبود شدید ویتامین D و زینک دارم که قرص پرفکتیل دادن.به نظرتون مناسبه؟

سلام
مکمل ها را مصرف نمایید و برای رویش مجدد موها و پر پشت کردن آنها از روش پی آر پی و برای جلوگیری از ریزش از روش مزوتراپی استفاده فرمایید.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

emad چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:33 ب.ظ

با سلام و خسته نباشد.
میشه بیشتر راجب مزوتراپی توضیح بدید؟

سلام
توضیحات مفصل راجع به مزوتراپی و کاربردهای آن را در وبسایت www.beheshtclinic قرار داده ایم
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

emad جمعه 21 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام من ریزش نداشتم اما پیشونیم بلنده ولی ریزش تو خانواده ما ارثیه در حد طاسی میخواستم ببینم الان که سنم پایینه چه اقداماتی انجام بدم که در اینده طاس نشم یا حداقل ریزشش کند شه ایا پی ار پی خوبه

سلام
در صورت وجود ریزش فعال، برای کاهش ریزش انجام مزوتراپی به فواصل هر 3 تا 6 ماه روشی مناسب می باشد.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

فرزین جمعه 21 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام.پسره 21 ساله هستم دوسال دانشگاه بودم تغذیه مناسب و اب مناسب برای استحمام در دانشگاه وجود نداشت حدود هفته ای دوبار استحمام میکردم باعث شد اطراف شقیقه موهام و پشت موم کم پشت بشه البته موهای پر پشتی دارم و در خانواده پدری الگوی کم شدن جلو و پشت مو رو داریم ولی نه در سن پایین الانم ریزش مو بند اومده ولی موهای اطراف شقیقه و پشت موم نازکترو ضعیف تر از بقیه قسمتهاس خواستم بدونم ریزش موم به دلیل وراثت یا نغذیه نامناسبی که داشتم و اینکه روش پی ار پی برای موهام خوبه و باعث برگشت موهام میشه یا نه. ممنون.

سلام
عواملی که برشمردین میتواند باعث ریزش موهای شما شده باشد
با توجه شرح حالی که فرمودید پی آر پی برای رویش موهای شما روش بسیار مناسبی باشد
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

نسیم چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام من ۲۵سال دارم از بچگی موهام کم پشت بوده االان خیلی کم پشته در حدی که کف سرم دیده میشه اصلا نمیتونم توی جمع باشم خجالت میکشم چندبار دکتر رفتم ماینوکسیدل دادن چون حساسیت پیدا کردم دیگه استفاده نکردم. ازمایش دادم یکماه پیش کمبود ویتامین و زینک و کلسیم داشتم دارم دارو مصرف میکنم ... به نظر شما باید چکار کنم ؟؟ خواهشا ج بدین

سلام
لطفا ابتدا عکس های با کیفیتی از وضعیت موهای خود را به شماره تگرام ما ارسال فرمایید
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

رحمانی جمعه 7 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.rahmanpershya@yahoo.com

سلام من مردی 42 ساله هستم از سال87 دچار بیماری آلوپسی شدم اول از ریشم شروع شد بعد به سبیلم وبعد به موهام وحالا به موهای بدنم گرفته درمان گیاهی وشیمیایی و پی ارپی هم انجام دادن ولی نتیجه نگرفتم ولی مدتی ریزش متوقف شده احتمال بهبود هست حتی الان ابرو مژه ام درگیر شده لطفا راهنمایی کنید متشکرم

سلام
برای ریزش موی آلوپسی آره آتای یونیورسالیس توصیه می کنم با بیمارستان راز ی تهران مشاوره بفرمایید
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

یاسرx شنبه 1 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام من پسری 23 ساله هستم مو هایم پر پشت بود ولی 4 سالی لست که مدام ریزش دارد و نازک شده و حالت مو خوره گرفته و جلو اطراف سرم حالت تاسی گرفته هیچکدام از افرادخانواده تاس نیستن ایا پی ار پی میتواند موهایم را پر پشت کندو نازکی را از بین ببرد

سلام
بله پی آر پی قابلیت برگرداندن موهای از دست رفته شما را دارد.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

نهال جمعه 30 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام. ممنون از پاسختون. چقدر زمان لازمه تا اثر مزوتراپی و prp رو ببینیم؟

سلام
مشهود شدن اثرات این روش ها به دو ماه زمان نیاز دارد.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

نهال چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام. من دختری 25 ساله هستم. چند ساله ریزش مو دارم. دکتر رفتم. آزمایش هورمون هم دادم. گفتن مشکل هورمونی نداری ولی پوستم به همین میزان هورمون هم حساسه و واسه همینه که موهای زائد دارم و موهای سرم ریزش میکنه. چند ساله ماینوکسیدیل مصرف میکنم. ریزش دارم باز ولی نه خیلی زیاد. ولی موهام کم پشته تقریبا. امروز prp انجام دادم. به نظرتون مفیده؟ شما گفتین مزوتراپی هم خوبه،اگه دو هفته دیگه مزوتراپی هم انجام بدم مشکلی نیست؟ هر چند وقت مزوتراپی انجام بدم؟ دکترم گفته prp بعدی رو 6 ماه دیگه برم. در ضمن خیلی استرسی هم هستم و تازه ذهنم یکم آروم شده و سعی میکنم استرس نداشته باشم. موقعی که استرس دارم ریزش زیادتر میشه. ویتامینم مصرف میکنم به تجویز دکتر. یجایی هم خوندم که ویتامین e بعد یا قبل prp نباید مصرف کرد چون تاثیرشو کم میکنه، درسته؟خیلییییییی ممنون که این پیام طولانیمو خوندین.

سلام
پی آر پی ان شاالله مفید خواهد بود
بله برای انجام مزوتراپی حداقل 2 هفته باید از انجام پی آر پی گذشته باشد و تعداد و فواصل جلسات را با پزشکی که برایتان پی آر پی انجام داده هماهنگ فرمایید
بنده فواصل 4 ماهه پی آر پی را پیشنهاد می کنم
ویتامین E منع مصرف دارید
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

مهدیه چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام روز بخیر

من دختری 24 ساله هستم.چند سالی میشه که ریزش مو دارم.2 بار تا به حال به دکتر مراجعه کردم که بار اول ماینوکسیدیل دادن،که تاثیر محسوسی نداشت البته بد هم نبود اما چون پوست سرم دچار خارش شده بود رهاش کردم.بار دوم هم یکسری شامپو و تونیک دادن که اون هم چندان موثر نبود.البته فکر میکنم دکترهایی که رفته بودم هم چندان با تجربه و کارکشته نبودن.
در ضمن من مشکل هورمونی دارم به طوری که وقفه های چند ماهه در عادت ماهانه ام می افته.
چیکارکنم به نظر شما؟
ایا در صورت حل شدن مشکل هورمونی پی ار پی روی سرم جواب میده؟
خواهش میکنم کمکم کنید.در ضمن من از کودکی موهای خیلی پرپشتی نداشتم اما نرمال و طبیعی بودن اما تو این چند سال با توجه به ریزشی که دارم خیلی سرم خالی شده و اصلا نمیتونم فرق باز کنم یا راحت موهامو درست کنم.از وحشت کچل شدن شبا خواب ندارم

سلام
پی آر پی را در هر صورت برای تقویت موهایتان انجام دهید. ان شاالله موهایی که در چند ساله اخیر ضعیف شده اند مجددا به حالت قبل خود باز خواهند گشت.
همزمان برای درمان مشکل هورمونی خود و پیگیری آن به پزشکتان مراجعه داشته باشید
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

نرگس چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:45 ق.ظ

سلام،خسته نباشید
من یک قسمت از موهام ریخته،میخوام بدونم مویی که از ریشه کنده شه چه مدت طول میکشه تا رشد مجدد داشته باشد
ممنون میشم توضیح بدید

سلام
حدود دو ماه پس از رویش مجدد نتایج محسوس خواهد بود
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

احمد سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:34 ق.ظ

سلام . پسری ٢٢،ساله هستم بنده به محض اینکه از تابستان به پاییز وارد شدم کف سرم به شدت خارش گرفته ولی پارسال حدود ٣,۴روز طول کشید درست شود ولی امسال حدود ٢٠روزه به شدت خارش داره و مو هام کم پشت شده به دکتر مراجعه کردم یه محلول میکس فکر کنم لوسیون باشه با یه شامپو زد شوره تجویز کرد میخواستم بدونم ریزش مو از خارش هستش بعدا قابل رشد هست یا نه؟؟؟

سلام
بله خارش سر شما می تواند ریزش مو ایجاد کند
موها به خوبی قابلیت بازگشت دارند
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

مریم شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام خانمی 30ساله هستم ریزش مو هام شدید در ناحیه فرق سرم خارش خیلی شدید دارم که باعث شده موهام خیلی کم حجم شده و از یک روزنه مو 3 تار مو در آمده به دکتر مراجعه کردم گفتند باید از پوست سرم نمونه برداری کنم .میخواستم کمی اطلاعات بهم بدید و رانکه راه درمان چیست؟
با تشکر

سلام
ابتدا نمونه برداری باید انجام گردد تا بتواند به تشخیص مشکل شما (برای انتخاب روش درمانی) کمک کند
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

tahmine سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام من دچار ریزش موی هورمونی هستم در ضمن کم کاری تیرویید هم دارم ریزش موهام به حدی هست که تموم جلوی سرم وفرق سرم خالیه قبلا از فینستراید وماینوکسیدیل استفاده کردم ولی به محضی که قطع کردم ریزش بدتر شده جلوی کسی نمیتونم روسریم را حتی در مهمونیها بردارم الان رفتم دکتربرام قرص اسپیرونو لاکتون نوشته روزی یکی ویه قرص سیپرو ترون کامپاند ویه شامپو میخاست ببینم با این شرایط من پی آر پی برای من جواب میده وآیا این قرص هاتا ثیر داره

سلام
وضعیت تیرویید شما باید در حالت ثبات قرار گیرد
در صورتی از شروع ریزش شما کمتر از 10 سال گذشته باشد احتمال جواب به درمان پی آر پی در مورد شما وجود دارد.
داروهایی که ذکر فرمودید برای کنترل ریزش مو داروهای مناسبی می باشند
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

هانیه یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:49 ق.ظ

سلام من دختری ١٩ ساله هستم !! تقریبا ٤ ساله که موهامو خیلی سفت میبستم و قسمت بالای گوشم کامل از بین رفت !!! رفتم دکتر و امپول زد و ماینوکسیدیل و تجویز کرد بعد ٦ ماه رفتم گف فولیکول مو دراورده اما خودم احساس نمیکنم خواهش میکنم کمک کنین موهام درمیاد ؟؟؟

سلام
نوع ریزش مو شما موسوم به ریزش موی کششی است. هر چه سریعتر برای انجام پی آر پی برای احیای پیازهای مو اقدام فرمایید.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

رامتین شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:26 ق.ظ

سلام خسته نباشید.من پسری۱۴ساله هستم.مدتی رژیم گرفتم.اما بعد رژیم موام شروع به ریزش کرده.چه کار کنم.به نظرتون مال رژیم بوده؟

سلام
ابتدا تحت نظر پزشک آزمایشاتی مربوط به کمبود ویتامین ها و املاح را انجام دهید و پیگیری نمایید
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

کبیر دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام پسر 21 سالمه مدت 2 هفته میشه که موهام میریزه کلاً از همه سرم میریزه بقل، پیشرو، پشت سر خیلیم نگرانم کرده هنوز دکتر هم مراجعه نکردم خواهشا اگر کمکی بتونن ازتون مدیون میشم منتظر نظرتون هستم.

سلام
در ابتدا باید شما توسط پزشک معاینه شده و در صورت لزوم تست های آزمایشگاهی انجام دهید
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

اقا معین شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:47 ب.ظ

با سلام خواهش میکنم اگر امکانش هست پاسخ گو باشین
پسری هستم بیستو چهار ساله از حدودا خورد سالی تقریبا کلاس اول موهای سرم شروع به ریزش کردن تا حدودا کلاس سوم راهنمایی ک بعد از تیغ زدن سر برای تقویت ریشه مو متاسفانه دیگه رشد نکرد و حدودا چند سال بعد در ناحبه ابرو هم دچار ریزش شدم ک متاسفانه ابرو ها هم به کلی ریخت و الان چند وقتی موژه چشم داره میریزه امروز به طور اتفاقی این سایت دیدم گفتم بپرسم ببینم راهی برای درمان هست بنظرتون
در ضمن چندین سال به فکر درمان و دوا دکتر نیستم چون نا امید شدم به کل
و چند وقت پیش یکی از اشنایان پزشک گفتن مشکل از گلبول سفید خونه ک به ریشه مو حمله میکنه و کاشت مو هم دوای درد نیست و تا چند سال اینده به کل موهای سر و بدن دچار ریزش و طاسی میشن میخاستم ببینم نظرتون چیه در این مورد دکتر ایا PRP جواب میده
من که بلکل نا امیدم اما. ....

سلام
به نظر می رسد ریزش موی شما از نوع آلوپسی آره آتا باشد
برای این حجم ریزش توصیه می کنم به بیمارستان رازی تهران مراجعه فرمایید. روشی به نام دیفن سیپرون وجود دارد که ممکن است مناسب شما باشد
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

حامد یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام , خسته نباشید , من تا زمانی که موهامو تیغ ننداخته بودم هیچ ناراحتی در مو نداشتم اما بعد از اون کلی اتفاق برا موهام افتاده به حدی که بخاطر اعتماد به نفسی که از مدل موهام میگیرم از زندگی سیر شدم و در کنار سایر مشکلات زندگی درخواست مرگ از خدا دارم , موهای من فوقالعاده بود نرمی و حالت گیری فوقالعاده ای داشتند و هیچ شوره و بدحالتی و خشکی و ریزش و سفیدی در موهام وجود نداشت , جناب دکتر موهام دیگه حالت گیری قبل رو نداره و یه مدت شدید شوره داشتم که بخاطر تکرر استحمام کمتر شده , چیز عجیب اینه که موهای وسط سرم دارن میریزن و از بالا کاملا مشخصه خالی شده , انتهای سرم ینی قسمت گردی ته سرم ریزش عجیبی پیدا کرده و هر موقع دست بهش میزنم از موهای کوتاه تازه رشد کرده تا موهای بلند از سرم میریزه , تروخدا کمکم کنید دکتر که دوباره حالت قبل بگرده , خیلی پشیمونم , من فقط یک بار ژیلت زدم سرمو اما از همه جهت تراشیده شده سرم , بینهایت ممنونم

سلام
خیلی افراد با این عقیده که تراشیدن موها باعث کاهش ریزش و تقویت پیازهای مو می شود به سراغ این روش می روند. ولی از نظر علمی هیچ شواهدی مبنی بر اثرات مثبت یا منفی تراشیدن بر روی موها ثابت نشده است. در هر صورت ایجاد شوره و ریزش موهای شما می تواند حاصل مشکلی باشد که التهابی را در پوست سر شما ایجاد کرده است. ابتدا باید وضعیت سر شما را معاینه کرده و با توجه به این معاینه و شرح حال و در صورت لزوم آزمایشات مقتضی، اقدامات درمانی انجام گردد.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

افسر چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام من 31 سالمه چند سال ریزش مو دارم الان مو هام نازک و خیلی کم پشت است به طوری که پوست سرم مشخص کم کاری تیروئید هم دارم تمام خانواده ام هم موها کم پشتی دارن آیا من میتونم پی ار پی انجام بدم جواب میده مرس

سلام
بله. ابتدا با شماره ثابت کلینیک جهت مشاوره حضوری هماهنگ فرمایید
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

مریم پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:02 ب.ظ

با سلام
من مدت 15 سال موهای سرم رو از روی عادت می کندم ، الان یه چند ماهی ترک کردم محل زندگیم شیراز هست به یه دکتر مراجعه کردم دو تا شامپو و لوسیون بهم داده و یک جلسه پی ارپی انجام دادم و چن جلسه مزوتراپی میخواستم ببینم بههمین روش درمان ادامه بدم الان دوماه هست تحت درمانم ولی هنوز چن قسمت از سرم خالی هست

سلام
جلسات پی آر پی خود را (البته با تکنیک سوپر پی آر پی) به فاصله هر 4 ماه تا 4 جلسه ادامه دهید. انشاالله نتیجه مطلوب خواهید گرفت.
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

ساسان پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام من ریزش موی ارثی دارم خونه ماشهرستان هس امانمیدونم کجااین پی آر پی رومیزنن شمادکترخوبی میشناسید؟روی من جواب میده؟

سلام
دکتر کاظم محقق
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

فرزانه پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:34 ق.ظ

با سلام
دختری 20 سال هستم حدود 3 4 سال پیش ب طور ناگهانی متوجه شدم ک حجم زیادی از موهامو از دست دادم به طوری همه ی نواحی سرم به خصوص قسمت جلوی سر کم پشت شد و به سری درمان ها انجام دادم و ب خاطر عوارض قطع کردم در حال حاضر ریزش مویم احساس میکنم طبیعیست اما موهایم نازک و خیلی کم پشتن اند،ایا پی ار پی برای من موثر است؟

سلام
با توجه به توضیحاتی که فرمودید به نظر میرسد پی آر پی روش مناسبی برای شما باشد
در هر حال در صورت تمایل جهت مشاوره حضوری هماهنگ فرمایید
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

فرزانه پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام اقای دکتر
من دختری 24 ساله هستم،طی دوران دانشجویی متوجه ریزش مو شدم و در حال حاضر گه گاه ریزش مو سراغم میاد اما ب طور کلی حجم موهای سرم خیلی کم شده و احساس میکنم نازک شده اند،ایا پی ار پی برای من موثره و ب حجم اولیه برمیگردونه موهامو؟

سلام
با توجه به توضیحاتی که فرمودید به نظر میرسد پی آر پی روش مناسبی برای شما باشد
در هر حال در صورت تمایل جهت مشاوره حضوری هماهنگ فرمایید
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

اسکندریان سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:45 ب.ظ

با سلام من دختری ٢٣ ساله هستم که از بچگی موهام کم پشت و نازکه. انواع آزمایش ها رو هم دادم هیچ کمبود یا مشکلی ندارم. خیلی از داروهای تقویتی و شامپو و ماسک و محلول استفاده کردم ولی بیشترین نتیجه ای که گرفتم فقط کم شدن نامحسوس ریزش موهام و نرم شدنش بوده. فیناستراید هم مصرف کردم ولی تاثیری نداشت.
خیلی این موضوع آزارم میده حجم موهام فوق العاده کمه و حتی گیره ی مو هم به موهام بند نمیشه و وقتی همه ی موهامو می بافم ضخامت بافت به اندازه ی بافت ریز دیگران میشه!
میخواستم بپرسم آیا پی آر پی میتونه این مشکل منو برطرف کنه؟ و این که میگن بعضی جاها به خاطر سانتریفوژ پلاکت ها پاره میشن و نتیجه ی کار خوب نمیشه درسته؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.

سلام
در صورتی که نازکی موی شما سرشتی باشد پی آر پی موثر نخواهد بود
سانتریفوژ باید متناسب با سیستم تهیه پلاکت باشدو کیفیت پی آر پی تهیه شده در نتیجه درمان به وضوح تاثیر دارد
موفق باشید
وقت قبلی 44219771-021
مشاوره تلگرامی: 09393100417
لینک کانال تلگرام بهشت کلینیک: https://telegram.me/joinchat/B9F6DzviUxZKKgz9-GcTXw
گالری تصاویر در اینستاگرام: https://www.instagram.com/beheshtclinic

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد