پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی PRP یا پلاکت درمانی = راهی طبیعی برای تقویت موها، جوانسازی پوست و درمان آرتروز زانو / دکتر کاظم محقق 44219771-021
پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی PRP یا پلاکت درمانی = راهی طبیعی برای تقویت موها، جوانسازی پوست و درمان آرتروز زانو / دکتر کاظم محقق 44219771-021

روش تولید پی آر پی یا پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)


 

در عرض چند دقیقه، پزشک شما میتواند پی آر پی PRP اتولوگ (یعنی از شما به شما( را آماده کرده و سلولهای بنیادیتان  را برای این روش فعال کند.

 

در اینجا چگونگی کار آورده می شود:

 

    اول، پزشک مقدار خون مشابه خونگیری آزمایشگاهی از شما می گیرد.

    دوم، پزشک خون را درون یک سانتریفیوژ قرار می دهد و خون را با سرعت بسیار سریع می چرخاند و پلاکت ها را از سایر اجزای خون جدا می کند.

    سوم، پلاکتها با استفاده از روش های طبیعی فعال می شوند. این فعال شدن پلاکتها گامی نهایی در تولید پلاسمای غلیظ پلاکتی است. شکل ظاهری پی آر پی PRP به صورت مایعی با رنگ زرد کدر می باشد. پی آر پی PRP وقتی به محل بافت وارد می شود، سلول های بنیادی را به منطقه فرا می خواند و آنها را برای ایجاد پوست جدید فعال می کند.

 

سلول های بنیادی در خون شما

 

دانشمندان می دانند که سلول های بنیادی غیرفعال در پوست غوطه ور هستند و مصالح ساختمانی را برای ترمیم سوختگی یا برش ها فراهم می کنند. تا همین اواخر، پزشکان هیچ راهی مناسب برای تحریک این سلول های بنیادی در جهت رشد بافت های جدید نداشتند. با استفاده از عوامل رشد خون موجود در پلاکت ها، پزشک می تواند سلول های بنیادی را برای رشد پوست جدید و با ظاهری جوان تر، فعال کند.

 

سلول های بنیادی غیرفعال که تنها به یک بافت خاص تمایز پیدا می کنند، می توانند در هر قسمت از بدن یافت شوند. به عنوان مثال، سلول های بنیادی غیرفعال در کبد، به بافت کبدی جدید تبدیل می شوند. سلول های بنیادی غیرفعال در پوست، پوست جدیدی را می سازند. بنابراین، پی آر پی PRP  حوزه ی  جوان سازی زیبایی را به سطوح علمی ارتقاء داده است.

فعال کردن 8 عامل رشد

 

پلاسما غنی از پلاکت را می توان مشابه پرکننده های هیالورونیک(ژل ها) به داخل صورت تزریق کرد. پی آر پی شامل حداقل 8 عامل رشد است که به طور مداوم به عنوان یک عامل جوان ساز عمل می کند.

 

با فعال شدن این عوامل رشد، تمام سه بخش فرآیند پیری بهبود می یابند:

 

    رنگ پوست به علت ایجاد عروق خونی جدید به رنگی "جوانتر" در می آید.

    تولید کلاژن جدید، کشیدگی صورت را برگردانده و صورت را به حالت جوان تر در می آورد.

    از آنجا که فاکتورهای رشد یک پوست جدید را تولید می کنند، بیشتر لایه های بیرونی پوست شما نرمتر می شوند.

 

علم زیبایی خالص

 

از زمان رنسانس تاکنون، پزشکان، دانشمندان و هنرمندان برای تشریح اینکه چه چیزهایی چهره رازیبا تر می کند، کار کرده اند.

 

چالشی که پیش می آید این است که چگونه چهره زیباتر می شود بدون اینکه حالت غیر طبیعی پیدا کند. در هنر و علم زیبایی خالص، کوچکترین جزئیات بسیار مهم است. پزشک، مانند هنرمند و دانشمند، به طور دقیق علم زیبایی را مطالعه می کند تا تعیین کند که چه مناطق و به چه مقداری هیالورونیک اسید (ژل) و فاکتور رشد، مورد نیاز است.

 

قیمت: هزینه جهانی تزریق پی آر پی حدود 300 تا 600 دلار برای هر لوله خونگیری می باشد. در ایران این رقم در حدود 30 تا 100 دلار است که بر اساس منطقه جفرافیایی و مرکز درمانی مورد نظر متفاوت است. برای تصمیم گیری در مورد انجام پی آر پی PRP صورت با ما مشاوره کنید.

هایفو غرب تهران

بهترین کلینیک پوست مو زیبایی

دکتر پوست و مو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد