پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی PRP یا پلاکت درمانی = راهی طبیعی برای تقویت موها، جوانسازی پوست و درمان آرتروز زانو / دکتر کاظم محقق 44219771-021
پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی PRP یا پلاکت درمانی = راهی طبیعی برای تقویت موها، جوانسازی پوست و درمان آرتروز زانو / دکتر کاظم محقق 44219771-021

لیفت صورت به روش خون آشام !



آیا شما این 3 نشانه از پیری را حس کرده اید؟

 

1.      رنگ  پوست به دلیل جریان خون کمتر خاکستری تر می شود.

2.       حالت صورت  افتاده می شود و ابه دلیل تحلیل رفتن عضلات و کلاژن شل می گردد.

3.       قوام پوست کاهش پیدا می کند، در نتیجه فرد به نظر "فرسوده" یا "خسته" و یا "پژمرده" می رسد. رنگ شاداب و گلگون پوست ( به وضوح در کودکان با هر رنگ پوست و در بزرگسالان جوان دیده می شود) محو گشته و به سمت خاکستری تیره می رود.

 

چرا خون آشام؟

 

با وجود روش های متعدد برای جوان سازی مجدد صورت ، لیفت صورت به روش خون آشام چه مزایایی دارد؟

 

جراحی زیبایی می تواند پوست اضافی را حذف و ظاهر فرد را جوان تر کند. اما، یک جراحی کشیدن صورت ممکن است بیش از آن چیزی باشد که برای برخی از مردم (به ویژه هنگامی که مشکل اصلی از دست دادن شکل پوست است و پوست اضافه ای وجود ندارد.) مورد نیاز است.

 

پر کننده اسید هیالورونیک  (HA) پوست را از استخوان فاصله داده و حجم و شکل جوانش را باز می گرداند. اما استفاده از پرکننده HA  می تواند در نزدیکی چشم مشکل باشد. همچنین، تزریق پرکننده هیالورونیک HA می تواند چین و چروک ها را محو کند، ولی باید مراقب بود تا چهره فرد از حالت طبیعی خود خارج نگردد.

 

پرکننده HA کمی به بهبود سفتی و قوام پوست کمک می کند.

 

بر خلاف بسیاری از روش ها، لیفت صورت به روش خون آشام راهی را برای بازگرداندن شکل و بهبود سفتی و قوام پوست ارائه می دهد و همچنین به معنای واقعی کلمه بافت را نو و جوان می سازد.


 

در اینجا چگونگی انجام کار آورده می شود...

 

چهار مرحله از لیفت صورت به روش خون آشام

اول، ایجاد فرم زیبا برای صورت با استفاده از پرکننده هیالورونیک.

دوم، جدا سازی عوامل رشد (فاکتورهای رشد) از خون بیمار توسط پزشک.

سوم، وارد کردن این عوامل رشد به داخل پوست صورت (تزریق توسط پزشک)، تا سلول های بنیادی چند قابلیته در جهت رشد بافت نو فعال گردند. این بافت جدید دارای کلاژن جدید، بافت چربی جدید (برای صافی پوست)، و رگ های خونی جدید (برای درخشش بهتر) خواهد بود.

چهارم، بهبود و بازگشت خصوصیات طبیعی یک پوست جوان در طی مرحله ترمیم و بازسازی پوست

 

1    ایجاد شکلی زیبا و طبیعی

 

در اولین مرحله روش لیفت خون آشام، پزشک در عین حالی که به حفظ شکل طبیعی صورت توجه دارد، با استفاده از یک فیلر (پرکننده) اسید هیالورونیک  (HA)  (مانند  رستیلن، ژوودرم، ریوانس و یا ...) به جوانسازی صورت می پردازد.

 

پس از ایجاد ظاهری جوان و طبیعی، پزشک فاکتورهای رشد را ( که به طور طبیعی بدن از آنها در جهت ترمیم بافت آسیب دیده استفاده می کند ) از خون خود فرد (دلیل نامگذاری روش خون آشام) جدا سازی می نماید.

 

2    جداسازی و فعال سازی یک ماده جادویی از خونتان

 

نخست، پزشک میزان کمی خون از شما می گیرد

پزشک سپس در مطب با استفاده از یک دستگاه سانتریفیوژ، پلاکت ها (پلاسمای غنی از پلاکت یا پی آر پی PRP ) را  در طی چند دقیقه از سایر اجزاء خون  جدا می نماید.

 

سپس پزشک در جهت آزاد سازی حداقل 8 فاکتور رشد پلاکتی که به طور معمول توسط بدن برای ترمیم بافت آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرند، این پلاکت ها را فعال می نماید.

 

این فاکتورهای رشد با فرایندی جادویی باعث افزایش کلاژن و جریان خون جدید در بافت می شوند. برای جوانسازی دوباره پوست، این عوامل رشد باید در داخل صورت شما قرار داده شوند.

 

3    تزریق ماده جادویی به داخل صورت

 

با استفاده از کرم بی حس کننده و یک سوزن بسیار کوچک (برای تقریبا بدون درد بودن کار)، پزشک طی روند تزریق، فاکتورهای رشد فرد را به داخل صورت خودش باز می گرداند. سپس این فاکتورهای رشد، سلول های بنیادی چند منظوره ای که درون پوست حضور دارند را فعال می کند (در واقع این سلول ها فریب می خورند که آسیبی اتفاق افتاده و بافت جوان جدید باید تولید شود.)

 

4   استراحت و نقاهت در جهت ترمیم و بازسازی بافتی

 

در این مرحله سلول های بنیادی چند منظوره ی پرتوان در تلاش برای ترمیم پوستی که هرگز آسیب ندیده مشغول تولید کلاژن جدید، عروق خونی جدید و بافت چربی جدید می شوند !

 

نتیجه ... جوان ظاهری جوانتر برای پوست !

 

اثرات این روش طی 2 تا 3 ماه ظاهر شده و برای حداقل 1 تا 2 سال ماندگار خواهد بود !

 

 

از خون خود برای جوانسازی مجدد صورت خود استفاده کنید...


 

لیفت صورت به روش خون آشام برای همه نیست.

 

بسیاری افراد بهتر است فقط از جراحی یا لیزر درمانی، یا بوتاکس یا پی آر پی PRP  معمولی یا فیلر (پرکننده) هیالورونیک اسید HA را به تنهایی انجام دهند. ما در اینجا سعی می کنیم مشتاقانه و به درستی شما را در جهت انتخاب یک روش مناسب برای صورتتان راهنمایی نماییم.

 

روش فیشیال خون آشام (Facial) از یک تکنیک خاص میکرونیدلینگ استفاده می نماید و به دنبال آن پی آر پی PRP استفاده انجام می پذیرد. لیفت صورت به روش خون آشام شامل استفاده از فیلرهای هیالورونیک اسید مانند ژوودرم و ... برای بازگرداندن شکل طبیعی صورت و سپس تزریق پی آر پی PRP در اعماق پوست در جهت بازگرداندن رنگ و قوام پوست و شکل طبیعی آن می باشد.

کلینیک زیبایی

بهترین کلینیک پوست مو زیبایی

دکتر پوست و مو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد