پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی PRP یا پلاکت درمانی = راهی طبیعی برای تقویت موها، جوانسازی پوست و درمان آرتروز زانو / دکتر کاظم محقق 44219771-021
پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی PRP یا پلاکت درمانی = راهی طبیعی برای تقویت موها، جوانسازی پوست و درمان آرتروز زانو / دکتر کاظم محقق 44219771-021

مزوتراپی برای درمان سلولیت


 

سلولیت یک بیماری شایع است که اغلب در ران و باسن ظاهر می شود و شبیه سطح پرتقال است - گودی های روشن. اگرچه سلولیت می تواند در مردان و زنان اتفاق بیفتد ، اما شیوع آن در زنان بسیار بیشتر است و 80-90٪ زنان در طول زندگی خود را تحت تأثیر قرار می دهند. تصور می شود که این به دلیل تفاوت در توزیع عضلات و چربی در زنان باشد. اگرچه سلولیت به هیچ وجه تهدیدکننده زندگی نیست ، اما می تواند باعث خجالت و عدم اعتماد به نفس در برخی از خانم ها شود.

 

دکترکاظم محقق، پزشک پوست مو و زیبایی ، سلولیت را با استفاده از مزوتراپی - یک درمان ایمن و کم تهاجم - درمان می کند. مزوتراپی شامل تزریق ترکیبی خاص از ویتامین ها ، هورمون ها و آنزیم ها است که باعث جوان سازی پوست و از بین بردن چربی های اضافی می شود.

 

علت سلولیت چیست؟

درباره علت سلولیت اطلاعات کمی در دست است. این شامل طنابهای پیوندی رشته ای است که پوست را به عضله زیرین متصل می کند ، در حالی که چربی در آن قرار دارد. وقتی سلولهای چربی با افزایش وزن جمع می شوند ، به سمت بالا فشار می آورند ، در حالی که طنابهای سخت و سخت به سمت پایین می روند. این کشش باعث ایجاد یک سطح یا گود شدن ناهموار می شود.

 

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی درمانی است که به جوان سازی پوست و کانتورینگ بدن کمک می کند. در مقایسه با روش های درمانی که فقط ممکن است نگرانی هایی مانند سلولیت را پنهان کنند ، مزوتراپی منبع این مشکل است. مزوتراپی موفق مبتنی بر سطح شخصی سازی اعمال شده در درمان است ، که دکتر النیامی با سفارشی سازی ترکیب مواد برای پاسخگویی به نیازها و انتظارات هر بیمار به آن دست می یابد.

 

مزوتراپی شامل چه مواردی است؟

ترکیبی بی نظیر از مواد با استفاده از سوزن های بسیار ظریف چند بار به لایه میانی پوست تزریق می شود. در صورت نیاز می توان از قبل ماده بی حسی را روی پوست قرار داد.

 

درمان مزوتراپی چه مدت طول می کشد؟

یک جلسه بسته به اندازه ناحیه درمان بین 30 تا 60 دقیقه طول می کشد.

 

از درمان مزوتراپی چه انتظاراتی دارم؟

نتایج حاصل از مزوتراپی به تدریج انجام می شود و پس از هر جلسه درمان آشکارتر می شود. بیشتر بیماران درمان های مکرر را در فواصل منظم انجام می دهند. هنگامی که نتایج نشان داده شد ، با شروع سفت و جوانتر شدن پوست ، جلسات کمتری لازم است.

 

زمان بهبودی بعد از مزوتراپی چقدر است؟

از آنجا که این روش حداقل تهاجمی است ، زمان خرابی نیز کم است. ممکن است در 24 ساعت اول برخی از ناراحتی ها و تورم ها در ناحیه درمان وجود داشته باشد ، با این حال ، بیشتر بیماران می توانند بدون هیچ مشکلی به فعالیت های روزمره خود ادامه دهند.

 

چه کسی برای مزوتراپی مناسب است؟

مزوتراپی قطعاً جایگزینی برای کاهش وزن سالم نیست ، با این حال ، اگر به دنبال کانتور و جوان سازی پوست خود هستید و از قبل وزن خوبی دارید ، ممکن است مناسب باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد