پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی PRP یا پلاکت درمانی = راهی طبیعی برای تقویت موها، جوانسازی پوست و درمان آرتروز زانو / دکتر کاظم محقق 44219771-021
پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی PRP یا پلاکت درمانی = راهی طبیعی برای تقویت موها، جوانسازی پوست و درمان آرتروز زانو / دکتر کاظم محقق 44219771-021

آیا پی آر پی مو تاثیر دارد؟

بله. مزایای درمان PRP در برابر ریزش مو عبارتند از:

    روشی ساده و غیر جراحی
    تزریق چندگانه: این روش تقریباً 60 تا 90 دقیقه طول می کشد
    نتایج ایمن و قابل اعتماد
    دوره نقاهت بسیار سریع.
    زیبا و مهمتر از همه نتایج طبیعی

با یک سوزن نازک ، پی آر پی (PRP) شما را به پوست سر تزریق می کنند. سپس فاکتورهای رشد در سلول های خونی شما کار خود را انجام می دهند و رشد مو به طور طبیعی تحریک می شود. ترمیم موی PRP برای خانمها و آقایان مناسب است. این یک روش پیشرفته پزشکی ، غیر جراحی ، کاملاً طبیعی و جایگزین است که برای درمان ریزش مو یا کم پشت شدن مو استفاده می شود. این یک روش درمانی تزریقی است که از خون خود بیمار استفاده می کند. پلاسمای خون (PRP) ما شامل فاکتورهای رشد فعال است که می تواند رشد مو را تقویت کند. با کمک به بازگرداندن اعتماد به نفس ، نتیجه نهایی یک موی سالم و سالم است. هزینه درمان با پی آر پی مو  می تواند قابل توجه باشد ، زیرا ممکن است به جلسات بیشتری برای کسب نتیجه مطلوب نیاز باشد. همچنین از پی آر پیPRP مو همراه با برخی از روش های کاشت مو استفاده می شود. در حال حاضر هنوز اثبات بالینی وجود ندارد که اثبات کند ، اما نتایج بسیار امیدوار کننده است. پزشک کمی خون می گیرد و سپس در سانتریفیوژ تحت درمان قرار می گیرد تا فقط سلولهای غنی شده یا پلاکت (PRP) باقی بمانند. پی آر پیPRP یا پلاسمای غنی از پلاکت بسیار غلیظ ، از جمله پروتئین های ضروری رشد ، به پوست سر یا نواحی مورد معالجه با استفاده از میکرو سوزن مخصوص تزریق می شود. استفاده از پی آر پیPRP درمان ریزش مو به تنهایی برای تقویت رشد مو امکان پذیر است یا می توان از آن در ترکیب با جراحی کاشت مو یا ترمیم مو نیز استفاده کرد. درمان ریزش مو با تزریق پی آر پیPRP یک روش بسیار طبیعی و ابتکاری برای ترمیم مو با کیفیت است.

پی آر پی مو چگونه است؟

پی آر پیPRP  درمانی یک روش موثر برای ریزش مو است. از پلاکت های موجود در پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) برای تأثیر بر سلول های فولیکول مو و تحریک رشد مجدد مو استفاده می کند. ریزش مو از اولین جلسه درمان به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

 

مزایای درمان  پی آر پی مو

 

    با تحریک سلول های فولیکول مو رشد مجدد مو را تحریک می کند

    مناسب برای خانمها و آقایان

    برای ریزش مو زودرس و کاشت مو توصیه می شود

    طبیعی و زیست سازگار است

 

درمان پی آر پیPRP  چیست؟

 

درمان پی آر پیPRP یک روش درمانی غیرتهاجمی است که پلاکت خون را به پوست سر تزریق می کند.

 

هدف استفاده از این فاکتورهای رشد موجود در پلاکت ها برای تحریک روند رشد مجدد مو است. در عمل ، تزریق PRP امکان فعال سازی میکروسیرکولاسیون در پوست سر و بازسازی سلول های فولیکول مو را فراهم می کند.

درمان PRP تقریباً بیست سال اثر خود را ثابت کرده است.

 

از جلسه اول ، بیمار می تواند کاهش ریزش مو را مشاهده کند ، اما چند ماه پس از جلسه 2 دوباره رشد می کند.

 

نتایج چیست؟

 

طبق بسیاری از نشریات علمی ،    درمان PRP از موفقیت بالایی برخوردار است.

 

بیمار شاهد بهبود کیفیت مو و کاهش ریزش است. مطالعات نشان می دهد که تعداد موها در هر سانتی متر مربع از 15 به 30 درصد افزایش دارد. بررسی توسط تریکوسکوپی امکان بررسی اثربخشی درمان را فراهم می کند.

 

درمان PRP چگونه کار می کند؟

 

متداول ترین پروتکل شامل دو جلسه با فاصله سه ماه و سپس یک تا دو جلسه در سال است. هر جلسه 45 دقیقه طول می کشد.

 

مرحله اول: جمع آوری خون

 

درمان PRP مبتنی بر استفاده از پلاکت در خون است. به همین دلیل است که درمان همیشه با نمونه خون (بین 30 تا 60 میلی لیتر) شروع می شود.

 

مرحله دوم: جداسازی پلاسمای غنی از پلاکت

 

خون از سه نوع سلول تشکیل شده است: گلبول های قرمز ، گلبول های سفید و پلاکت ها. برای درمان PRP ، فقط از پلاکت استفاده می شود ، زیرا این مواردی هستند که شامل فاکتورهای رشد قادر به بازسازی پیازهای فولیکولار هستند. برای جدا شدن آنها از سایر اجزای خون ، خون گرفته شده به مدت ده دقیقه در سانتریفیوژ قرار می گیرد.

 

مرحله سوم: استخراج  پی آر پی PRP

 

به طور کلی ، 10 میلی لیتر از پلاسمای غنی از پلاکت استخراج می شود. بنابراین پلاسما از غلظت بالای پروتئین های رشد سود می برد.

 

مرحله چهارم: تزریق PRP به پوست سر

 

قبل از تزریق مستقیم PRP که قبلاً استخراج شده است ، پزشک بیحسی موضعی می دهد یا کرم بی حسی به پوست سر او می زند. چندین تزریق با استفاده از میکرو سوزن یکبار مصرف در مناطقی که ریزش دارند تزریق می شود.

 

————————————————————————————————————

 

آیا نتایج یک درمان PRP به سرعت قابل مشاهده است؟

 

بله - درمان PRP دارای اثری است که در بسیاری از نشریات علمی گزارش شده است. این البته به پاسخ شما به درمان بستگی دارد ، اما ریزش مو می تواند از اولین جلسه درمان به طور قابل توجهی کاهش یابد. حداقل دو جلسه طول می کشد تا روند رشد مجدد مو مشاهده شود.

 

آیا درمان دردناک است؟

 

نه - قبل از اقدام ، یک کرم بی حس کننده موضعی یا تزریق به بیمار داده می شود. توجه داشته باشید که بعضی از بیماران گاهی اوقات از احساس بی حسی پوست سر به دلیل بیحسی شکایت دارند. این معمولاً بیشتر از 24 ساعت پس از تزریق پی آر پیPRP  طول نمی کشد.

 

آیا موارد منع مصرف درمان پی آر پیPRP  وجود دارد؟

 

بله - درمان پی آر پیPRP  برای زنان باردار و افرادی که دیابت ، بیماری های پوستی ، هموفیلی یا التهاب پوستی دارند توصیه نمی شود.

 

آیا درمان پی آر پیPRP  طاسی را درمان می کند؟

 

نه - درمان PRP درمانی برای طاسی نیست ، که یک مشکل ژنتیکی است. با این حال ، در آلوپسی آندروژنتیک متوسط ​​، ثابت شده است که انجام درمان PRP هر ساله باعث کند شدن نازک شدن و گاهی افزایش تراکم مو می شود.