پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی PRP یا پلاکت درمانی = راهی طبیعی برای تقویت موها، جوانسازی پوست و درمان آرتروز زانو / دکتر کاظم محقق 44219771-021
پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی ( PRP ) یا پلاکت درمانی

پی آر پی PRP یا پلاکت درمانی = راهی طبیعی برای تقویت موها، جوانسازی پوست و درمان آرتروز زانو / دکتر کاظم محقق 44219771-021

نحوه انتخاب یک دکتر خوب برای تزریق بوتاکس



در ایالات متحده، بیش از 3.5 میلیون مرد و زن در سال 2013 تزریق بوتولینوم (بوتاکس) زیبایی داشتند.  تزریق بوتاکس به منظور کاهش چین و چروک صورت، درمان اسپاسم گردن و کاهش تعریق بیش از حد انقباضات عضلانی را به طور موقت فلج یا کاهش می دهد. بوتاکس اولین دارویی بود که از سم بوتولینوم استفاده کرد، اگرچه داروهای مشابه دیگری در حال حاضر موجود است (Dysport، Myobloc، Xeomin). یافتن یک پزشک واجد شرایط و سازگار برای تزریق بوتاکس و بهترین دکتر بوتاکس برای شما مهم است تا احساس راحتی کنید و خطر عوارض جانبی را به حداقل برسانید.

1


یک متخصص پوست انتخاب کنید. بهترین راه برای به حداقل رساندن خطرات، افزایش تجربه و گرفتن بهترین نتایج از تزریق بوتاکس، انتخاب یک پزشک متخصص و با تجربه است. تمام پزشکان دارای مجوز قانونی می توانند بوتاکس را به شما تزریق کنند. با این حال، اگر می‌خواهید بوتاکس چین و چروک‌های صورت را کاهش داده و ظاهری جوان‌تر به شما بدهد، احتمالاً بهتر است با یک متخصص پوست (متخصص پوست) که دارای گواهی‌نامه درماتولوژی پوست یا جراحی پلاستیک است، بروید.


    متخصصان پوست در درمان طیف گسترده ای از مشکلات پوستی و نگرانی های زیبایی صورت متخصص هستند، بنابراین جستجوی شما باید در این گروه از متخصصان شروع شود.
    اگر برای اسپاسم گردن یا تنبلی چشم تزریق بوتاکس انجام می‌دهید، می‌توانید جستجوی خود را گسترش دهید تا انواع دیگر پزشکان مانند ارتوپدها و چشم‌پزشکان را نیز شامل شود، اگرچه ممکن است پزشک خانواده شما نیز بسیار با تجربه باشد.

2


فهرستی از پزشکان واجد شرایط در منطقه خود تهیه کنید. با استفاده از اینترنت یا صفحات زرد، فهرستی از حدود ده ها پزشک متخصص در منطقه شما که در کلینیک های معتبر کار می کنند تهیه کنید و تبلیغ کنید که آنها تزریق بوتاکس را ارائه می دهند. با مطب آنها تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا آنها سابقه ای در زمینه پزشکی زیبایی و همچنین آموزش و تجربه انجام تزریقات تزریق سم بوتولینوم دارند یا خیر. هر دکتری را که این معیارها را ندارد از لیست خارج کنید.


    اگر در حال تزریق به عضلات صورت خود هستید، به دکتری نیاز دارید که آموزش تخصصی در آناتومی صورت و چشم زیبایی شناسی به خوبی توسعه یافته داشته باشد. اکثر پزشکان خانواده این مهارت ها را ندارند، پس از اطراف خود بپرسید.
    به پزشکان بوتاکس که از طرف اعضای خانواده یا دوستان نزدیک توصیه شده اند، اولویت بدهید. اگر تجربه آنها مثبت بود، شانس خوبی وجود دارد که تجربه شما نیز مثبت باشد.

3


سوابق حرفه ای آنها را تحقیق کنید. هنگامی که لیست خود را به کمتر از 10 پزشک بالقوه کاهش دادید، چند ساعتی را صرف تحقیق در مورد نام آنها در اینترنت، به ویژه انجمن ها و انجمن های پزشکی دولتی آنها کنید.شما می خواهید تأیید کنید که مجوز آنها لغو نشده است و هیچ گونه ادعای قصور یا شکایت دیگری علیه آنها نداشته اند. پزشکانی را که وضعیت خوبی دارند و سوابق تمیزی دارند را در لیست نگه دارید.


    در برخی موارد، در غیر این صورت، پزشکان خوب باید با دعاوی بیهوده ای که نشان دهنده صلاحیت آنها نیست، برخورد کرده و به آنها رسیدگی کنند. به این ترتیب، تلفنی با پزشک صحبت کنید و از او در مورد پرونده بپرسید.
    یک پزشک با سوابق تمیز به این معنی نیست که آنها در مورد بوتاکس صلاحیت یا تجربه دارند، فقط به این معنی است که آنها به شدت سهل انگاری نکرده اند و زندگی شخصی را به خطر نینداخته اند.

4


توصیفات و نظرات را به صورت آنلاین جستجو کنید. راه دیگر برای یافتن اطلاعات در مورد پزشکان، خواندن نظرات، توصیفات و نظراتی است که بیماران قبلی به صورت آنلاین انجام داده اند. به اطلاعات مربوط به تزریق بوتاکس و نه سایر روش های انجام شده توسط پزشک پایبند باشید. در مورد مثبت یا منفی بودن تراز نظرات تصمیم بگیرید و هر نامزدی را که بیش از چند نقد بد یا تند داشته اند حذف کنید.


    اگر بوتاکس درمانی نادرست انجام شود، می‌تواند خطرناک باشد، بنابراین می‌تواند شکایات موجهی از سوی بیماران و نه فقط نگرانی‌های جزئی زیبایی وجود داشته باشد.


    به خاطر داشته باشید که بیشتر مردم فقط در صورتی که واقعاً عصبانی یا ناامید باشند، برای نوشتن چیزی به صورت آنلاین وقت صرف می‌کنند، که می‌تواند نظرات را مغرضانه کند. افراد راضی و شاد اغلب نقدهای آنلاین نمی نویسند.


5


قرار ملاقات بگذارید و با آنها مصاحبه کنید. هنگامی که لیست شما به تعداد قابل کنترل تری از پزشکان واجد شرایط و با تجربه (6 یا کمتر) رسید، وقت آن است که یک قرار ملاقات بگیرید و برای مشاوره به آنها مراجعه کنید. از مطب بازدید کنید و رفتار و حرفه ای بودن دکتر را احساس کنید. پزشکانی را که بیش از حد شلوغ، حواس‌پرت، بی‌ادب یا بیش از حد زورگو هستند و روی پول متمرکز هستند، از فهرست خود حذف کنید.


    از پزشک بخواهید که نمونه هایی از کارشان را ببیند، مانند عکس های مجاز قبل و بعد از بیماران بوتاکس.
    بپرسید چه کسی واقعاً تزریق را انجام می دهد. اگر یک پرستار یا دستیار پزشک ثبت نام شده تزریق را انجام دهد، ممکن است خوب باشد، اما آنها باید از نزدیک تحت نظارت پزشک کار کنند.


6


قیمت ها و نقاط قوت دوز را مقایسه کنید. تزریق بوتاکس رایج ترین عمل زیبایی است که در جهان انجام می شود، بنابراین رقابت می تواند شدید باشد و قیمت ها مقرون به صرفه تر از همیشه باشد. هزینه برای اکثر افراد مهم است، بنابراین از هر پزشک باقی مانده در لیست خود در مورد قیمت کل آنها که شامل همه خدمات است، بپرسید. به خاطر داشته باشید که پزشکان مقادیر مختلفی از مایع را به کریستالی بوتاکس اضافه می کنند تا آن را تزریق کنند، بنابراین متوجه شوید که دوزهای آنها چقدر متمرکز است.


    بپرسید که برای معرفی افراد دیگر یا آمدن با یک دوست یا همسر تخفیف دریافت می کنید.
    همیشه ارزان ترین هزینه را انتخاب نکنید. آن را در مقابل احساس گوارشی خود نسبت به پزشک، کارکنان آنها و مرکز متعادل کنید.

7


برای این روش قرار ملاقات بگذارید. هنگامی که آن را به انتخاب اصلی خود محدود کردید، دریابید که آیا آنها می توانند برنامه و چارچوب زمانی شما را تطبیق دهند یا خیر. اکثر پزشکان توصیه شده و با قیمت مناسب لیست انتظار طولانی برای تزریق بوتاکس دارند که ممکن است برای شما مناسب نباشد. هر کسی را که انتخاب می‌کنید باید بتواند شما را در خود جای دهد، بنابراین در صورت بروز تضادهای برنامه‌ریزی، پزشک جایگزین را در نظر داشته باشید.


    ساعت کار نیز یک مسئله است. کلینیک های تاسیس شده با پزشکان موفق اغلب ساعات کوتاه تری دارند و در آخر هفته ها باز نیستند. مطمئن شوید که در دسترس بودن پزشک شما مناسب است.
    کلینیک‌های جدیدتر و پزشکان کم‌تجربه معمولاً روزهای بیشتری باز هستند و ساعات کاری انعطاف‌پذیرتری دارند، اما ممکن است زمان کافی برای ایجاد شهرت در جامعه نداشته باشند.